Direktlänk till inlägg 2 januari 2015

2015 Bring it on

Av madnezz - 2 januari 2015 22:27

2015 en ny tid med nya fräscha beslut nya mål och nya insikter!

 

Ja vad kan man säga 2014 var ett skit år helt enkelt, invecklat och jobbigt på alla sätt !Ett av dom få bra tillfällena var att Svante the dog kom in i vårat liv, han gjorde våran sommar  

Jobbigt men kul och jag ser fram emot många roliga år med inslag av frustration och hysteri a`la jag  

Året som gått har varit jävligt jobbigt och med det så kom en rejäl svacka i måendet och vikten sköt i väg  

Så i dag har jag tagit beslutet om hur mitt 2015 ska se ut och jag är hoppfull och nöjd med att ha börjat ta tag i min "dagbok" ..

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madnezz - 12 januari 2015 11:52


Aldrig har man skådat en sådan hund sa grannen. Jag förstår precis vad han menar! Han sjunger opera vid miss nöje och det är så högt ljud!! Jag har aldrig hört en hund skrika som Svante det liksom skär i öronen och han slutar aldrig dessutom låte...

Av madnezz - 8 januari 2015 11:13


 Har spårat en del med skrället   Antingen så galopperar han runt spåret på fem röda eller så har han för hög nos och inte kopplat på arbetshjärnan. Men så i förrgår så gjorde jag ett längre spår än jag brukar med tre slut ifall han inte orkar så...

Av madnezz - 4 januari 2015 20:40

Andra dagen med LCHF så jävla skönt!! Ny kropp önskas    Minus 2 kg redan, visst en massa vatten men ändå... God mat, rolig träning och nöjd med livet för övrigt det är mitt 2015!   Spårade i dag med hund skrället och det gick över förvänta...

Av madnezz - 19 maj 2013 21:42

Jag började min karriär i 13 års åldern med att jobba helger utökade jobbandet till lov och sommarjobb tills jag blev 16 år för efter det jobbade jag varje dag efter skolan och helgerna (flyttade hemifrån men det är en heeelt annan historia  ) När ja...

Av madnezz - 14 maj 2013 11:04

Helgen har varit bra med fiske i guldsmedshyttan och lite promenader på leden som går vid smedsjön    Så jävla nice att bara vara! Ok lill skruttan for runt som ett torrt skinn och hon förstår ju inte vad som är farligt och att man inte kan sprin...

Presentation


Fuck the world

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards