Alla inlägg den 8 januari 2015

Av madnezz - 8 januari 2015 11:13

 Har spårat en del med skrället  

Antingen så galopperar han runt spåret på fem röda eller så har han för hög nos och inte kopplat på arbetshjärnan.

Men så i förrgår så gjorde jag ett längre spår än jag brukar med tre slut ifall han inte orkar så kan jag bryta.

Han gick som en klocka!

Nu är vi tre hundtokiga tjejer som hittat varandra på bruks och ska hjälpas åt med spåret, Appellen here we come!

Ska sopa banan haha 

Hund kurs i går jag är bara där för socialträning och miljöträningens skull jag har lite problem med opera sjungande hund dessvärre i icke önskvärda situationer..

Super lättlärd och trevlig på alla vis men sjunger så in i nordens och högt dessutom..

Jävligt jobbigt och det konstiga är att så fort jag går ut på plan så är han tyst och fokuserad men på alla andra ställen så skriker han!

Han har varit så sen han kom hem så att det är bara att träna och belöna det tysta liksom  


Nu ska vi klickerträna lite// Hörs

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fuck the world

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards